28 Şubat 2013 Perşembe

Bu ürün yüzbinlerce müşteriye ulaştı!

Merahaba bugünkü tanıtacağım ürünü yüzbinlerce müşteri satın almış. Bahsettiğim ürünü az çok tahmin ediyorsunuzdur muhtemelen. Ürünümüz Bondy firması tarafından üretimi yapılan Bihter Geceliği. Bihter geceliği. Aşk-ı memnu dizisinin sevilen karakteri bihter'in giydiği gecelik modellerinden en güzeli, en şıkı.

Bihter giydiği zaman çok hoş oluyorda siz giyince olmayacak mı? Tabiki hayır.  İşte kanıtı hemen burada. :)


Buda bihter'in giydiği ;)







5 yorum:

  1. gerçekten çok şık bir ürün :)

    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş:)Bloğunu izlemeye aldım canım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Fiyatı ne kadar almak istiyorum nasıl sipariş verebilirim

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu siteye nasıl ulaşabilirim

    YanıtlaSil